Tallinna Kaubamaja Grupp AS

Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluvate ettevõtete peamisteks tegevusaladeks on jae- ja hulgikaubandus. Grupi ettevõtted moodustavad ligi kümnendiku kogu Eesti jaekaubandusest ning annavad tööd üle 4700 inimesele. Grupi jaekauplusi ühendav lojaalsusprogramm Partnerkaart on rohkem kui 700 000 püsikliendiga Eesti suurim.

Tallinna Kaubamaja Grupp on kaheksal korral pärjatud Eesti Konkurentsivõimelisima jaekaubandusettevõtte tiitliga ning ettevõtte juht Raul Puusepp on alates 2013-aastast valitud Eesti Kaupmeeste Liidu juhatuse esimeheks. Grupi 2022. aasta konsolideeritud müügitulu oli 862,8 miljonit eurot.

Uudised

18.05.2023

Tallinna Kaubamaja Grupp võtab kasutusele uue visuaalse identiteedi – TKM GRUPP

Tallinna Kaubamaja Grupi visuaalne muutumine TKM Grupiks on kavandatava muutuse esimene etapp, tulevikus on plaanis teha aktsionäride koosolekule ettepanek muuta TKM Grupiks ka ärinimi. Uue märgi kasutusele võtmise põhjuseks...

Loe lähemalt
13.04.2023

Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali müügitulu kasvas 9,6%

Tallinna Kaubamaja Grupi esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 218,1 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 9,6% võrra. Grupi 2023. aasta esimese kvartali puhaskasumiks kujunes 0,6 miljonit eurot,...

Loe lähemalt
19.01.2023

Tallinna Kaubamaja Grupi neljanda kvartali müügitulu kasvas 7,7%

Tallinna Kaubamaja Grupi neljanda kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 234,4 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 7,7%. 2022. aasta müügitulu oli 862,8 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2021. aastaga...

Loe lähemalt